divendres, 25 de febrer del 2011

Inventari de febrer

Ja sé que, en puritat, febrer encara és viu. Però el fet de recuperar la feina a l'institut fa que avui no només noti que ja és divendres sinó que, a més a més, recordi que a Manresa som a les portes de fer la "setmana blanca". Probablement la primera i última setmana blanca de la història de l'educació -o ensenyament- del nostre país. Vegeu si no és que he estat de sort! Després de tres setmanes, una de festa. I que m'anirà molt bé, eh: en quinze matins laborables acumulo una pila de novetats considerable. Lectures endarrerides (Flanagan de luxe i, paciència, Camps de maduixes). Alguns exàmens per corregir. I mooolta teca per carregar el "pendrive" i alimentar les pissarres digitals: ja sé que el Departament no es va gastar milers d'euros només perquè féssim servir aquests estris com en els temps del guix! En fi, també d'això em vindrà de gust parlar-ne un altre dia, però ara no toca, talment la consellera Rigau ahir, aquí mateix a Manresa. Silenci... tot i que en el meu cas, sense incerteses: acabo febrer, sí, i l'acabo content de tantes descobertes. De nanos i de profes, de totes les històries que em són novetat, i fins de l'entrevista que -va ser un comiat?- em van fer els de Regió7. Passeu-me, si us plau, el punt de vanitat, abans no consigni el meu agraiment a la Susana Paz i la Mireia Arso: també elles m'ho han fet un punt més fàcil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada