dimarts, 13 de desembre del 2011

Estic fent els Pastorets

No és broma: des del mes d'octubre que vaig començar a fer els Pastorets. A fer-los i a refer-los, en una barreja singular d'en Folch i Torres amb el Poema de Nadal, d'en Sagarra. Sembla horrorós però no ho és, de debò. I hauríeu de veure la canalla com s'ho han agafat! El cas és que a poc a poc m'he deixat endur per aquesta ximpleria on m'ha abocat la profa de música de l'institut, la Rosa, que hi posa piano i nadales i quatre hores setmanals d'una assignatura optativa amb una trentena de nanos. Després tot ha estat sumar propostes, nous ingredients, més idees, més nois i noies cada dia. Actors, rapsodes, músics, cantaires i dibuixants...  Treballar a l'Institut Guillem Catà té aquesta capacitat: que pots moure mestres i alumnes d'ESO i de Batxillerat, és clar, però també els dels cicles formatius. Fusteria, perruqueria, maquillatge... de tot! Fins podríem prendre mal, que els de Sanitària se'n farien càrrec. I com que ningú hi posa pegues, avui hem relligat el finançament i els horaris extraordinaris amb la direcció i l'Ampa!. Doncs això, que estic fent els Pastorets. O que els torno a fer, perquè em penso que ben bé del tot, no els he deixat de fer mai. I que estic content de veure que, republicà i d'esquerres com sóc, ni la victòria d'en Rajoy ni les trafiques del gendre Urdangarin em distreuen d'aquesta passió. La cosa serà el 22 de desembre, al teatre Els Carlins, al migdia. Però si tot agafa tanta empenta, fins som capaços de fer sessió de vespre pels pares!. Els Pastorets i el Poema de Nadal, sí. El primer dia com trinxaven els versos! Contra pronòstic, pero, avui ja és tot pura emoció dalt l'escenari. Per poc temps que em quedi, en tornaré a parlar...

El Carles, que és el responsable de visuals i plàstica al centre (!) porta tot el tema de la imatge, i els decorats i fins em penso que farà el vídeo de l'espectacle. I ahir, entre classe i classe, vam aprofitar per penjar els millors cartells del concurs "Nadal al Catà".

1 comentari:

  1. Ostres! Emocionen aquests Pastorets! Si ho repetiu al vespre, m'encantaria venir-los a veure...

    Màrius

    ResponElimina